bestellen
video kwaliteit

Veelgestelde vragen

Klik op de vraag om het antwoord te zien.  

Fotomaterialen digitaliseren

Digitaliseren jullie ook andere formaten en fotomaterialen?
ScanCorner digitaliseert alle formaten negatieven, dia’s en foto’s. De standaard media zijn 35mm negatief, dia 35mm en foto tot en met 10 x 15 cm. Voor de prijzen en een overzicht naar de verschillende materialen en formaten die ScanCorner digitaliseert klikt u hier.
Kan ik tegelijkertijd video’s en foto’s opsturen?
Ja, dat is geen enkel probleem. Wij verwerken uw foto en video bestellingen tegelijkertijd, zodat de verwerkingstijd niet verlengt wordt.
Kunnen jullie ook foto’s restaureren?
Natuurlijk, geen probleem. U kunt de foto’s per post naar ons toesturen. Deze afbeeldingen worden gescand door onze geavanceerde scanner en vervolgens handmatig gerestaureerd, daarna zullen de foto’s naar u worden toe gestuurd per email. Als u hier vooraf wat meer informatie over wilt dan kunt u ook een afbeelding van de betreffende foto maken en dan kunnen wij een prijsopgave sturen.
Bieden jullie ook (kwantum)korting voor grote hoeveelheden foto’s?
Ja, ScanCorner verleent u de volgende kwantumkortingen op basis van het totaal aantal gescande afbeeldingen voor alle formaten:
1001 t/m 3000 afbeeldingen: 10% korting
Meer dan 3000 afbeeldingen: 20% korting
Hoe moet ik het beeldmateriaal inpakken?
Hier vertellen we meer over de beste manier om uw materialen in te pakken.
Hoe moet ik de foto’s labelen?
We vertellen hier meer over hoe u foto’s het beste kan labelen.
Ik heb een grote hoeveelheid afbeeldingen. Hoeveel passen er op een DVD?
Op één DVD passen ongeveer 1000 bestanden. Dit geldt voor zowel foto’s, dia’s en negatieven.
Kunnen de gedigitaliseerde beelden ook op een CD of harde schijf gebrand worden?
Uiteraard, u kunt in het orderformulier aangeven dat u liever een CD of een harde schijf in plaats van een DVD ontvangt. Kosten voor een harde schijf zijn afhankelijk van de benodigde opslagruimte. U kunt ook zelf een harde schijf met uw order meesturen om de beelden op te plaatsen.
Tot hoe ver kunnen de gescande beelden worden vergroot?
Het printen en vergroten van foto’s is afhankelijk van het gebruik. De acceptabele kwaliteit hangt af van het soort foto en het doel van de foto. 300 pixels per inch (dpi) wordt beschouwd als de norm voor drukwerk. Bij onze standaard service scannen wij met een resolutie van 3000 DPI voor negatieven en dia’s. Doorgaans staat een afbeelding van 3000 DPI gelijk aan een afbeelding van 9 megapixel met een afbeeldingsgrootte van 2625×3900 pixel. In MB’s uitgedrukt komt dat neer op een grootte van 12 MB voor JPEG bestanden. Indien u een afdruk wilt hebben van dezelfde afbeelding in 300 DPI dan zal de korte zijde van de afdruk 57cm bedragen. Dit is ruim voldoende om zelfs groter dan A3 af te drukken in foto kwaliteit.
In wat voor formaat worden de afbeeldingen opgeslagen?
Na de digitalisatie slaan wij de afbeeldingen op als een JPEG-bestand.
Worden mijn beelden vertrouwelijk behandeld?
Absoluut! Uw beelden worden vertrouwelijk behandeld en niet gedistribueerd, verkocht of gebruikt voor andere doeleinden. Wij zijn erg toegewijd om de veiligheid van het bezit van onze klanten te waarborgen.
Al uw afbeeldingen worden in een folder opgeslagen. Deze folder wordt ingepakt, gecodeerd en dan geupload naar de server. De link wordt naar het e-mail adres gestuurd wat bij ons bekend is. U kunt de ingepakte folder vervolgens downloaden en deze uitpakken om uw mooie herinneringen te ervaren. Alle afbeeldingen worden daarna ook nog op een DVD gezet en deze DVD wordt samen met de originele foto’s verstuurd.
In de online gallery kunt u uw afbeeldingen bekijken direct nadat de beelden gedigitaliseerd zijn. Via de online gallery kunt u al uw beelden bekijken voordat u ze op DVD ontvangt en kan deze gemakkelijk delen met familie en vrienden. De Link zal drie maanden actief blijven na de datum van het uploaden.
De afbeeldingen in de online galerij zien er niet spectaculair uit?
De foto’s in de online galerij zijn reducties (zogenaamde thumbnails) en zijn gereduceerd tot een grootte van ca. 200 kB. De resolutie is dus veel lager dan de foto’s op de DVD die u ontvangt. De foto’s in de galerij dienen als een eerste kwaliteitstest. Dus wanneer u andere defecten ziet behalve resolutie en helderheid, of u heeft andere wensen op het gebied van licht en foto details, dan kunt u het ons altijd laten weten: info@scancorner.nl
Ik ben zowel de CD/DVD als de gescande beelden kwijt. Wat nu?
Alle gescande afbeeldingen worden tot 3 maanden na de datum van bestellen bewaard op onze server, na deze periode worden de afbeeldingen definitief verwijderd. Gedurende deze periode van 3 maanden is het mogelijk om een extra DVD met uw afbeeldingen te bestellen door uw ordernummer door te geven. Deze DVD kost slechts € 5,- extra naast de verzendkosten. Momenteel werken wij aan een oplossing voor digitale opslag voor na de periode van een half jaar als extra service. Dus blijf op de hoogte van onze updates!
Wordt het origineel aangepast?
U hoeft zich geen zorgen te maken, want uw beelden zijn veilig bij ons. De originelen worden gescand om een digitale kopie te verkrijgen. Al het restauratie werk wordt gedaan met behulp van alleen de digitale kopie, uw origineel zal onbeschadigd worden geretouneerd.

Videomaterialen digitaliseren

Kan ik tegelijkertijd video’s en foto’s opsturen?
Ja, dat is geen enkel probleem. Wij verwerken uw foto en video bestellingen tegelijkertijd, zodat de verwerkingstijd niet verlengt wordt.
Hoe moet ik het beeldmateriaal inpakken?
Hier vertellen we meer over de beste manier om uw materialen in te pakken.
Kan ik de gescande DVDs in een DVD speler afspelen?
Deze DVD’s of CD’s kunnen bijna altijd afgespeeld worden door uw DVD/CD speler of computer. Er is een zeer kleine kans dat enkele oude DVD of CD spelers niet in staat zijn om de bestanden af te spelen. In dat geval wordt het aangeraden om een computer te gebruiken voor de betrouwbaarheid.
Zit er geluid bij de DVD?
Ja, de DVD is inclusief geluid. De audio die al bij uw film zit wordt toegevoegd aan het beeldmateriaal. Bij 16mm film zit het geluid bij de prijs inbegrepen. U betaalt € 1,99 per minuut. Voor 8mm film en Super 8 film geldt dat we € 0,25 cent extra rekenen per minuut voor het overzetten van het geluid. In plaats van € 0,99 cent per minuut betaalt u dan € 1,24 per minuut.
Bekijken de werknemers de video gedurende het digitalisatie proces?
Ja, voor het digitalisatie proces is het noodzakelijk. Het is belangrijk om te vermelden dat ons verwerkings centrum erg veilig is. Er zijn geen USB, internet of andere data overdracht mogelijkheden op onze systemen. Dus u kunt er op vertrouwen, dat uw data nooit onze digitalisatie labs kan verlaten.
Hoe lang worden mijn digitale video’s bewaard?
We houden een backup van uw video voor een periode van 3 maanden. Dit doen wij om u ervan te verzekeren dat wij een backup hebben in het geval dat er problemen zijn met uw DVD. U kunt altijd binnen deze drie maanden tegen betaling een reserve kopie van de video aanvragen.
Mijn video of film is beschadigd. Is dit te herstellen?
Dit is per geval verschillend en is sterk afhankelijk van de soort beschadiging/vervorming. Het is mogelijk dat u het beschadigde beeldmateriaal naar ons toestuurt en wij zullen ons uiterste best doen om de video te herstellen. Mocht dit helaas niet mogelijk zijn, dan retourneren wij de video zonder kosten.
Is het mogelijk om de gedigitaliseerde video op een CD te branden?
Ja uiteraard. U hoeft ons alleen te laten weten dat u liever een CD ontvangt in plaats van een DVD in het bestelformulier. Denk er daarbij wel aan dat er veel minder data op een CD past dan op een DVD. Verder is het niet mogelijk om een CD op een DVD speler af te spelen.
Is het mogelijk om de gedigitaliseerde video online te bekijken, voordat ik de DVD ontvang?
Nee, helaas is het niet mogelijk om gedigitaliseerde video’s online te bekijken, in tegenstelling tot de gedigitaliseerde foto’s. Maar u kunt erop vertrouwen dat wij de beste gedigitaliseerde video kwaliteit bieden. Wel zijn we hier druk mee bezig dus we hopen die service in de toekomst wel te kunnen bieden.
Bieden jullie ook (kwantum)korting voor grotere hoeveelheden video en film?
Voor grotere hoeveelheden video hanteert ScanCorner de volgende kortingen:
11 t/m 20 tapes: 10% korting
Meer dan 20 tapes: 20% korting
  Voor grotere hoeveelheden film hanteert ScanCorner de volgende kortingen:
201 t/m 400 minuten: 10% korting
Meer dan 400 minuten: 20% korting

Kwaliteit

Welke correcties passen wij toe op uw beeldmaterialen?
Voor fotomaterialen doen wij aan:
  • handmatige kleurcorrectie
  • stof en krasverwijdering
  • rechtzetten en bijsnijden
  • rode ogen correctie
  • overige beschadigingen verwijderen
– Voor meer informatie over de kwaliteit van foto’s klikt u hier. Voor videomaterialen doen wij aan:
  • Ruisonderdrukking
  • Storingen verminderen
  • Schaduwaanpassingen
– Voor meer informatie over onze kwaliteit van video klikt u hier en over films klikt u hier.
Op welke resolutie worden mijn fotomaterialen gescand?
Bij onze standaard service scannen wij met een resolutie van 3000 DPI voor negatieven en dia’s. Doorgaans staat een afbeelding van 3000 DPI gelijk aan een afbeelding van 9 megapixel  met een afbeeldingsgrootte van 2625×3900 pixel. In MB’s uitgedrukt komt dat neer op een grootte van 12 MB voor JPEG bestanden. Indien u een afdruk wilt hebben van dezelfde afbeelding in 300 DPI, wat een standaard print formaat is voor foto’s, dan zal de korte zijde van de afdruk 57cm inches bedragen. Dit is ruim voldoende om zelfs groter dan A3 af te drukken in foto kwaliteit. Foto’s scannen wij standaard in op 600 DPI. Voor een volledig overzicht voor de resolutie van de verschillende fotoformaten klikt u hier.
Wat is DPI?
DPI staat voor Dots per Inch, het is een maat om het aantal beeldpunten per inch (2,54 cm) aan te geven. Hoe hoger dit getal is, hoe kwalitatief beter een beeld is. De DPI-waarde is vaak gerelateerd aan de resolutie van de afbeelding, maar is alleen indirect gerelateerd. Bij onze standaard service scannen wij met een resolutie van 3000 DPI voor negatieven en dia’s. Doorgaans staat een afbeelding van 3000 DPI gelijk aan een afbeelding van 9 megapixel  met een afbeeldingsgrootte van 2625×3900 pixel. In MB’s uitgedrukt komt dat neer op een grootte van 12 MB voor JPEG bestanden. Indien u een afdruk wilt hebben van dezelfde afbeelding in 300 DPI dan zal de korte zijde van de afdruk 57cm inches bedragen. Dit is ruim voldoende om zelfs groter dan A3 af te drukken in foto kwaliteit. De negatieven en dia’s zijn een onderdeel van het standaard scanningsproces en worden gescand met 3000 DPI. Afgedrukte foto’s worden gescand met een DPI van 600.
Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de scans?
Bij ScanCorner maken wij gebruik van zeer hoge kwaliteit scan apparaten, die binnen onze industrie als beste staan aangeschreven. Alle afbeeldingen worden handmatig gescand. Na het scannen worden alle afbeeldingen gecontroleerd op eventuele kwaliteitsproblemen. Wanneer een afbeelding niet aan onze kwaliteitseisen voldoet wordt het handmatige scanningsproces herhaald. Voordat de afbeelding naar de online galerij wordt geupload, wordt deze nog één keer in een eindevaluatie bekeken. Bij ScanCorner geloven wij er in om het optimale resultaat uit elke afbeelding te halen!!  
Hoeveel tijd wordt er besteed aan handmatige bewerking per afbeelding?
Per afbeelding worden er maximaal 3 minuten aan handmatige bewerking besteed. Daarbij doen we aan kleurcorrectie, stof- en krasverwijdering, rode ogen correctie, rechtzetten en bijsnijden en het verwijderen van overige beschadigingen.

Prijzen en betalen

Bieden jullie ook (kwantum)korting voor grote hoeveelheden foto’s?
Ja, ScanCorner verleent u de volgende kwantumkortingen op basis van het totaal aantal gescande afbeeldingen voor alle formaten:
1001 t/m 3000 afbeeldingen: 10% korting
Meer dan 3000 afbeeldingen: 20% korting
Bieden jullie ook (kwantum)korting voor grotere hoeveelheden video en film?
Voor grotere hoeveelheden video hanteert ScanCorner de volgende kortingen:
11 t/m 20 tapes: 10% korting
Meer dan 20 tapes: 20% korting
  Voor grotere hoeveelheden film hanteert ScanCorner de volgende kortingen:
201 t/m 400 minuten: 10% korting
Meer dan 400 minuten: 20% korting
Zijn er verborgen kosten?
Er zijn GEEN verborgen kosten gedurende het scanningsproces. Alle kosten worden getoond aan de klant, voordat deze akkoord kan gaan met de bestelling.
Wat zijn de prijzen voor het scannen van verschillende formaten en hoe worden deze bepaald?
U kunt het prijsoverzicht voor de verschillende video- en fotoformaten op onze website vinden. Prijzen voor fotomaterialen worden per beeld gerekend, voor video per tape en voor film per minuut.

Prijsoverzicht foto’s:
klik hier

Prijsoverzicht video’s en film:
klik hier

Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u ons altijd hier contacteren: info@scancorner.nl
Kan ik een prijsofferte krijgen voor mijn bestelling?
U kunt op onze website per materiaal een offerte naar u toe laten sturen per mail met de kosten voor het digitaliseren. Als u een uitgebreidere offerte wilt of een offerte van verschillende materialen, kunt u een mail sturen naar info@scancorner.nl met de aantallen en soorten die u gedigitaliseerd wilt hebben.
Wat bedragen de kosten voor de retourzending van de foto’s?
Voor de retourzending rekenen wij het standaard tarief van PostNL. U kunt een compleet overzicht van deze tarieven vinden op de website van PostNL. http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/
Wat voor verschillende betaalmogelijkheden bieden jullie?
Op dit moment bieden wij alleen bank overschrijvingen aan als betaalmogelijkheid. Wij werken eraan om in de toekomst meerdere online betaalmogelijkheden aan te bieden.
Hoe wordt jullie service gefactureerd?
De facturatie vindt plaats na het verwerken van uw bestelling. Uw account wordt geupdate met de exacte kosten voor het totale werk, en een factuur zal naar uw email adres worden verzonden tegelijk met het verzenden van de materialen en DVD’s.

Veiligheid

Hoe moet ik het beeldmateriaal inpakken?
Hier vertellen we meer over de beste manier om uw materialen in te pakken.
Hoe moet ik de foto’s labelen?
We vertellen hier meer over hoe u foto’s het beste kan labelen.
Worden mijn beelden vertrouwelijk behandeld?
Absoluut! Uw beelden worden vertrouwelijk behandeld en niet gedistribueerd, verkocht of gebruikt voor andere doeleinden. Wij zijn erg toegewijd om de veiligheid van het bezit van onze klanten te waarborgen.
Hoe wordt de privacy van mijn beelden gegarandeerd?
De privacy en de bescherming van uw beelden is van vitaal belang voor ons. Om misbruik van uw fotografische beelden te voorkomen en om uw privacy te beschermen, hebben wij verschillende fysieke, elektronische procedures ingevoerd om uw persoonlijke bezittingen te beschermen en veilig te stellen. De toegang tot uw foto’s wordt strikt gecontroleerd, en is zowel fysiek als elektronisch geregeld. Uw foto’s en gescande afbeeldingen worden nooit gedeeld met derden, noch gebruikt voor andere doeleinden.
Is het transport van mijn foto’s naar jullie veilig?
ScanCorner heeft een geïntegreerd en gecentraliseerd transport traject ontwikkelt om ervoor te zorgen dat uw foto’s door het gehele proces veilig zijn. Heden ten dage vervoeren transportbedrijven waardevolle spullen over de hele wereld en zijn de nodige veiligheidsmaatregelen van toepassing. Wel raden wij aan om uw spullen aangetekend te versturen zodat het daarmee ook verzekerd is. Uiteraard kan u de materialen ook bij ons langs komen brengen in Amsterdam.
Hoe lang worden de kopieën van mijn foto’s bewaard?
ScanCorner bewaart een kopie van de digitale bestanden voor een periode van drie maanden na de bezorgingsdatum. In het geval dat uw de foto’s kwijt raakt is het mogelijk om de foto’s wederom te bestellen.

Bestelproces

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Klik op bestellen rechtsboven op onze internetpagina. Vergeet niet de bestelling te bevestigen en geef hier uw email adres door. Wij maken automatisch uw account aan en sturen uw wachtwoord naar het opgegeven email adres.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn gedigitaliseerde beeldmaterialen binnenkrijg?
Doorgaans duurt het 3-4 weken vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt, tot het moment dat u de DVD/downloadlink ontvangt met de gedigitaliseerde materialen. Bij grote hoeveelheden is de levertijd 4-6 weken.
Naar welk adres moet ik mijn originele afbeeldingen sturen?
U kunt uw afbeeldingen direct naar ons kantoor opsturen met de volgende adressering: ScanCorner, Kerkenbos 1037, 6546 BB Nijmegen. Wanneer u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via telefoon 024-2120254 of e-mail info@scancorner.nl
Kan ik mijn foto’s persoonlijk aan jullie overhandigen?
Ja dat kan. U kunt uw originelen afgeven bij ons op kantoor aan Kerkenbos 1037, 6546 BB in Nijmegen of bij ons afleverpunt aan de Keizersgracht 62-64, 1015 CS in Amsterdam.
Het bestelformulier werkt niet, wat te doen?
Wij raden u aan om gebruik te maken van Mozilla Firefox of Google Chrome. Mocht er zich nog steeds een probleem voordoen, dan ontvangen wij graag een screenshot van uw probleem. e-mail naar: info@scancorner.nl

Registrereren en mijn account

Hoe kan ik de status van mijn order bekijken?
U kunt inloggen op uw account van scancorner.nl en daar kunt u de status van uw order bekijken. Deze status wordt regelmatig bijgewerkt vanaf het moment dat we uw beeldmateriaal hebben ontvangen. Wij sturen u ook regelmatig berichten over uw order via de e-mail.
Bij mijn orderstatus staat nog steeds ‘order ontvangen’. Wanneer worden mijn afbeeldingen gedigitaliseerd?
De orders worden door ons verwerkt in de volgorde van binnenkomst. Vanaf de datum van ontvangst van uw order duurt het ongeveer twee weken voordat u uw afbeeldingen kan bekijken in de online galerij. Het duurt ongeveer drie weken voordat u de CD/DVD ontvangt met de gescande afbeeldingen.
Hoe kan ik een account openen?
Het is erg makkelijk, schrijf je gewoon in op de site, of plaats direct een bestelling. In beide gevallen zal een account gecreëerd worden en zal uw wachtwoord naar u toegestuurd worden per email.
Wat gebeurt er met mijn originelen als ik niet om een retour vraag?
Wij zullen de originelen veilig bewaren voor minstens zes maanden,  wanneer u niet om een retour van uw originelen vraagt. U kunt uw originelen altijd terugkrijgen. Wij sturen u de originelen dan terug, wanneer u hierom vraagt.
Accepteren jullie ook internationale orders?
“Ja, wij accepteren internationale orders. Onze internationale orders worden behandeld door FedEx. Wij kunnen orders aannemen van alle landen waarin FedEx actief is.
Het is mogelijk dat wij de afbeeldingen bij u laten ophalen. De kosten voor verzending en behandeling vragen wel om een additionele “”customs fee””. Door middel van het standaard online formulier kunt u een internationale order plaatsen. Noem bij de beschrijving het land waar de order vandaan komt.
Houdt u er alsublieft rekening mee dat de verzendkosten extra zijn.

Over ScanCorner

Maakt ScanCorner gebruik van cookies?
Voor het continu verbeteren van onze website maken wij gebruik van analytische cookies. Hiermee worden bezoekersstatistieken bijgehouden, zoals het aantal mensen dat onze pagina bezoekt, waar ze vandaan komen en welke pagina’s er worden bekeken. Deze informatie gebruiken wij om te zien welke pagina’s het meest gebruiksvriendelijk zijn en welke informatie bezoekers het meest nuttig vinden. Zo kunnen wij in de toekomst onze pagina nog gebruiksvriendelijker maken. Omdat de cookies die wij plaatsen anoniem zijn kunnen wij deze nooit herleiden naar een individuele bezoeker.
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice en hoe zijn we te bereiken?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 9 en 17 uur. Wij zijn het beste per mail bereikbaar en door de grote drukte niet altijd in staat de telefoon op te nemen. Spreek een bericht in en wij bellen zo snel mogelijk terug.
e-mail: info@scancorner.nl
tel: 020-8943843
Wat maakt ScanCorner beter dan andere bedrijven?
ScanCorner biedt de hoogste kwaliteit scans van Nederland tegen de scherpste prijzen. Voor zover wij weten, zijn wij momenteel het enige geïntegreerde bedrijf met een multinationale aanwezigheid in meerdere landen. Het scannen gebeurt handmatig, omdat geautomatiseerd scannen vele nadelen heeft. Door het handmatige proces wordt elke afbeelding individueel verbeterd, bijgesneden en vergroot. Dit bieden wij allemaal tegen een uniek lage prijs!
Hoeveel personen werken er bij ScanCorner?
Op dit moment bestaat het ScanCorner team uit 60 zeer gekwalificeerde personen.
Ik wil graag bijdragen aan ScanCorner, hoe kom ik in contact met jullie?
U kunt ons een email sturen met uw CV met uw voorstellen en ideeën voor ScanCorner naar info@scancorner.nl. Wij kijken uit naar jouw aanvraag.
Waar vindt het digitalisatie proces plaats?
Het scan proces vindt plaats in een volledig uitgeruste high-tech scan laboratorium in Hyderabad. Dit is één van de meest prominente locaties in India voor software en bedrijfs uitbesteding. Hier heeft ScanCorner de benodigde ondersteuning, middelen en expertise om het beste resultaat te leveren. Het arbeids intensieve scannings proces kan hier op een professionele en betaalbare wijze uitgevoerd worden en hierdoor profiteert de klant uiteindelijk van lage prijzen.

hoogste kwaliteit Hoogste kwaliteit

Iedere foto wordt standaard op hoge resolutie gescand en met de hand bewerkt op de volgende punten: 

vinkje2 Handmatige kleurcorrectie
vinkje2 Stof en krassen verwijderen
vinkje2 Foto rechtzetten en bijsnijden
vinkje2 Rode ogen correctie
vinkje2 Kleine beschadigingen verwijderen

 

hoe het werkt het Hoe het werkt..

Stap 1

Stap 1: Plaats een bestelling op onze website

Stap 2

Stap 2: Verzend of breng uw materialen bij ons langs

Stap 3

Stap 3: Wij digitaliseren uw beeldmaterialen

Stap 4

Stap 4: U ontvangt uw originelen en DVD thuis

 

500 tevreden klanten Al meer dan 10.000 klanten..

Inmiddels heeft ScanCorner vele duizenden klanten geholpen. Lees hier wat enkele van onze klanten over onze service zeggen.

"Het is de eerste keer dat we bij ScanCorner onze foto's laten digitaliseren maar we zullen ze zeker in de toekomst weer benaderen. De kwaliteit van de foto's is top (...)"

- Blagoj, Den Haag

"Mooie scherpe beelden van mijn dia's ontvangen. Een DVD in leuke doosje voorzien van mijn eigen foto's. Prima gekozen en ik kan genieten van "oude" tijden. Helemaal top! Dank."

- Mart, Eindhoven

speciale aanbieding Speciale aanbieding?

Via onderstaande formulier schrijft u zich in voor de nieuwsbrief en ontvangt u meteen een welkomstaanbieding van ons:

Geen velden gevonden.